De zeven schoonheden

Iedereen kent ze denk ik wel 'de zeven schoonheden', schoonheden die je in je gezicht hebt. Schoonheden waar de een heeft er misschien maar 1 maar iemand anders misschien wel gewoon allemaal. Maar eigenlijk maakt het helemaal niet uit hoeveel je van de schoonheden hebt, want iedereen is mooi zoals die is.


Ik bekijk het lijstje van de zeven schoonheden wel eens maar kom er dan steeds weer achter dat ik er bijna geen een heb. En om jullie de zeven schoonheden nog eens te vertellen zal ik ze voor jullie even op een rijtje zetten.

  • Lichte ogen met donker haar of donkere ogen met licht haar. Dus bijvoorbeeld: blauwe ogen met bruin haar of bruine ogen bij blond haar.
  • Lange en gekrulde wimpers.
  • Een moedervlek, links of recht boven je lip.
  • Spleetje tussen je tanden.
  • Sproetjes.
  • Kuiltjes in je wangen.
  • Amandelvormige ogen.

Zelf heb dus echt niet veel van deze schoonheden (alleen nummer 7), maar eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit. Al zou ik wel heel erg graag lange en gekrulde wimpers willen hebben. Want soms die ik mensen met van die mooie wimpers en denk ik 'die wil ik ook'. Ik krul  mijn wimpers meestal een beetje met een wimper kruller en gebruik dan mascara waardoor ze wel langer lijken gelukkig. En eerder had ik ook een klein spleetje tussen mijn tanden maar die is ondertussen al een lange tijd weg sinds ik een beugel had.

Maar er bestaan natuurlijk nog veel meer mooie schoonheden die je eigenlijk heel erg makkelijk zelf kunt bedenken. Zoals lang haar, mooie nagels en lange benen het is maar net wat jezelf mooi vind. En zo kun je jezelf misschien toch nog blij maken als je helemaal geen een van de andere zeven schoonheden hebt.

Hoeveel (en welke) van de zeven schoonheden hebben jullie er?

19 opmerkingen:

  1. Ik heb er geen xD Nouja, ik heb een beetje amandelvormige ogen :p

    Ik zou wel is willen weten wat alle 7 schoonheden zijn. Er zijn tegenwoordig zoveel 7 schoonheden bedacht x]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb bruine ogen met blond haar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post ! Ik heb lange en gekrulde wimpers en sproetjes. Ook heb ik nu een spleetje tussen m'n tanden maar dat komt door mijn beugel hihi. Dus die groeit ook weer dicht. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk!
    Ik heb lang gekrulde wimpers en een beetje amandel vormige ogen.. Oja, en in 1 wang een kuiltje =)

    Maar de meeste schoonheden kan je gewoon maken!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb alleen soms zomersproeten. En ik vind kuiltjes in wangen echt superschattig en als je van jezelf al lange, krullende wimpers hebt heb je echt geluk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb een moedervlek! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had vroeger grote spleet tussen me tanden, maar die is weer weg door me beugel ;p
    En ik heb soms in de zomer sproeten op me neus xd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb lange gekrulde wimpers, kuiltjes in mijn wangen, amandelvormige ogen. En bruin haar met blauw-grijze ogen :D

    Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb er 4 haha :$
    Sproetjes, blauwe ogen, bruin haar, sproet bij lip xD
    Leuke post! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb er 6 en heel misschien 1, ik heb niet echt heel erg blond haar maar wel blond en bruine ogen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb de laatste 3 (al weet ik de laatste niet helemaal zeker haha) en idd, ik zou ook wel mooie lange wimpers willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb deze:
    Lange en gekrulde wimpers, Sproetjes en Amandelvormige ogen.

    Kuiltjes in de wangen vind ik ZO schattig! Dat maakt een persoon zijn/haar lach zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb 2, 4 (had ik voor m'n beugel) en 6.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb nummer 3,
    en vroeger had ik nummer 4, maarja aangezien ik dat helemaal geen schoonheid vond ben ik blij dat ik een beugel heb gehad.

    X Lindsey

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik heb lange gekrulde wimpers:D:D
    en ik heb ook blauwe ogen, alleen geen hele lichte blauwe ogen, met bruin haar, en amandelogen,geen idee of ik dat heb hahha.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een moedervlek, links of recht boven je lip. aan allebei de kanten (telt dat)
    Spleetje tussen je tanden. nu gaat het door beugel weg
    Sproetjes.
    Amandelvormige ogen.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Girls make Fashion © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects