De deur uit zonder make-up?

Het is natuurlijk vakantie en dan heb je soms even geen zin of gewoon geen tijd om je op te maken. Soms ben je er gewoon even te lui voor of soms heb je gewoon weg even helemaal geen tijd omdat je snel even iets moet doen. Ik ben erg benieuwd of jullie je opmaken voordat jullie de deur uitgaan of dat jullie de deur gewoon niet uitgaan zonder make-up?


Ga jij de deur uit zonder make-up?

Ik ga zelf niet vaak de deur uit zonder make-up. Ik draag ook niet veel make-up (meestal alleen mascara met wat lipgloss) en doe het daardoor vaak al meteen op als ik mijn bed uitkom. Daardoor komen er niet vaak momenten voor dat ik zonder make-up de deur uit moet. Maar als ik s' avonds naar het douchen nog even de hond uit moet laten. Doe ik dat wel zonder make-up, gewoon omdat ik het make-up er toch al onder de douch/na het douchen er heb afgehaald. Maar als ik weet dat ik s'avonds nog iets anders moet doen en daarvoor de deur uit moet, dan doe ik gewoon weer opnieuw make-up op naar het douchen. 

36 opmerkingen:

  1. Bijna hetzelfde, maar als ik even de hond uit moet laten dan wel soms :p
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga nooit de deur uit zonder make-up ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ga echt nooit de deur uit zonder make-up... dat is best wel erg van me zelf, maar ik vind me zelf zo vreselijk zonder make-up dus dan maar te laat op school maar eerst make-up doen!
    hahah
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga meestal niet zonder make up de deur uit maar soms toch wel, als het maar eventjes is!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit gebeurt nauwelijks, maar het is me wel eens gebeurd dat ik bijvoorbeeld mijn mascara was vergeten op te doen. Maar verder alleen als het heel eventjes is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik draag echt niet zo vaak make-up, ik ga geregeld naar de winkel zonder ook maar enige make-up op. Maar als ik van tevoren afgesproken heb met vrienden en we bijvoorbeeld naar de stad gaan, draag ik natuurlijk wel make-up! Ik draag het tegenwoordig ook wel veel vaker dan vroeger :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij mag mij volgen hoor! Maar ik volg jou al super lang! hihi

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi hoi! Ik weet niet hoe je op m'n blog terecht bent gekomen, maar ik vond het wel leuk dat je een reactie achter hebt gelaten! Ik ben natuurlijk meteen even op jou blog komen rondsnuffelen en ik ga je ook volgen. follow back?! Fijne feestdagen nog!
    Groetjes Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ow ja p.s. Ik ga bijna nooit de deur uit zonder make-up. Al is het alleen maar foundation en mascara ;) (als ik weinig tijd heb) Anders maak ik me altijd wel op met oogschaduw etc

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja ik ga wel de deur uit zonder make up. Maar ik gebruik het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb bijna altijd make-up op, maar soms zit er een dag tussen dat ik altijd zonder loop, + in het weekend bijna nooit, alleen op feestjes ofzo.

    leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Merry Christmas!:)


    We invite you to visit our blog and to take part in giveaway!
    http://doublebeauty2.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nee, ik ga de deur niet uit zonder make-up! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niet zo vaak. Wel eens als ik met mijn moeder meega naar de Albert Heijn of als ik een straatje om moet fietsen. Maar echt bijna nooit.
    Leuke post! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ga eigenlijk nooit de deur uit zonder make-up!
    Soms wel met een klein laagje mascara.. maar dat is dan ook echt het minst!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel soms doe ik geen make-up op, maar dan alleen als ik een luie zondag heb, of geen tijd heb ofzo.

    Liefs' Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. vorige keer ging ik naar de appie heijn zonder makeup
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ga nog vaak genoeg zonder make-up de deur uit en maakt mij echt niet uit wat anderen daarvan vinden. Lekker jezelf zijn.
    Voor een feestje, werk etc. doe ik weer wel make-up, je mag er dan wel een beetje mooi en representatief uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. In ieder geval een beetje mascara.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bijna nooit eerlijk gezegd. Meestal zie ik er wat moe uit dus doe ik wat mascara, blush en concealer aan. Voor een feestje is dat natuurlijk iets meer :)Als ik niet de deur uit moet doe ik geen make-up op.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ga gerust zonder make-up de deur uit vind dat namelijk niet zo erg. Maar ik ga wel sowieso altijd met make-up naar school haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Om eerlijk te zijn ga ik nooit zonder make-up de deur uit. Sowieso niet zonder een beetje foundation, haha!
    Liefs,
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  23. precies hetzelfde, ik heb alleen geen hond haha (: ik draag ook nooit veel makeup.
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nee, eigen niet. Ik zou het wel durven, maar ik doe het altijd automatisch op. Wel ga ik wel eens met weinig make-up naar buiten. Dus even snel een oogpotloodje en mascara laagje, haha.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik ehb in de vaakntie juist zin om me op te maken! dan heb ik lekker lang de tijd om uit te sloven :P en je hoeft je niet in te houden voor school of werk maar alsnog ga ik zo zonder makeup de deur uit

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ja, ik ga best wel vaak de deur uit zonder make-up!
    maar buiten doe ik dan wel lipgloss op, hihi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Soms ga ik zonder make-up de deur uit, maar dan alsnog gebruik ik wel een lipgloss. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. gwn lekker me bril op en geen make uppiee! PS. Kerst is over, maar ik wil je nog steeds een cadeau geven.. Doe mee met mijn ‘Mystery fashion goodiebag’ giveaway met Monki, Pull & Bear goodies en meer! http://cyliaaaa.blogspot.com/2011/12/giveaway-x-mystery-fashion-goodiebag.html

    BeantwoordenVerwijderen
  29. nee ik ga niet de deur uit zonder make-up juist in de vakantie niet je weet nooit wie je dan kan tegen komen haha alleen soms als ik alleen de hond uit moet laten en de rest van de dag niks hoef te doen doe ik het soms maar voor de rest nooit ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb wel vaak make-up op, maar niet veel. Dus 75% zonder makeup de deur uit denk ik =P.

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. in de avond als ik even snel iets moet doen ga ik de deur wel uit zonder make-up, maar ik doe bijna altijd m'n wenkbrauwen en ik doe concealer op voor ik de deur uitga! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het eerste antwoord dat in mij opkwam was 'Natuuuuurlijk kom ik wel eens buiten zonder make-up!', maar de laatste tijd eigenlijk niet. Het enige wat ik wel opdoe is dagcrème en een ietwat bruingetinte crème die je huid egaal maakt. Wat mascara en klaar is kees :).

    BeantwoordenVerwijderen

 
Girls make Fashion © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects