Mmm.. chocolade!

Als er iets is wat ik erg lekker vind is het toch wel chocolade. En het aller lekkerste vind ik dan nog witte chocolade. Maar ik moet er wel echt zin in hebben want anders vind ik het niet zo lekker proeven. Maar meestal als ik echt zin heb in chocolade hebben we niks in huis en als ik er niet echt zin in heb hebben we het wel in huis...








Op we heart it kwam ik deze super leuke plaatjes tegen van chocolade. Mmm... Daar krijg je toch meteen honger bij en meteen zin in chocolade. Vooral in deze lekker chocolade fontijn, met lekker aardbeien! Of wat dacht je van die chocolade lolly's, heerlijk! En deze snorretjes zijn natuurlijk helemaal leuk, nu iedereen de (mustasch) snorretjes zo leuk vind. Maar een van mijn voornemens van 2012 is om niet meer zo veel chocolade te eten, maar er naar kijken mag natuurlijk altijd!

Welke soort chocolade vinden jullie het lekkerste?

23 opmerkingen:

  1. Blèh, ik lust echt geen chocolade :) maar ik vind de plaatjes wel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm ik houd van chocolade!!
    Hihi moustache betekend in het Frans snor ;).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt heerlijk uit! Ben echt gek op chocola. Maar ik moet er inderdaad wel zin in hebben. Heerlijke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik houd van chocolade! Vooral gesmolten chocolade!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm. Lekkerlekkerlekker! Dat laatste plaatje ziet er zoo heerlijk uit. Ik heb daar een keer een lolly onder mogen houden ;) lekkaaa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk! Stiekem wil ik al heel lang zo'n enorme chocoladefontein..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liefde voor chocolade haha! Ik vind witte chocolade met gepofte rijst het allerlekkerste! We gaan binnenkort een keer chocoladefonduen, dus heerlijk met koekjes, cake, spekjes en fruit dopen in warme gesmolten chocolade!

    Super heerlijke inspiratie foto's haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind chocola met nootjes heerlijk en witte krijg trekkk:P
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de gewone melkchocolade het mekkerst :) Superleuke plaatjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier krijg ik nou echt heel erg zin in! Melkchocolade met nootjes! Heerlijk! Alleen ik heb niet heel vaak een chocoladebui, ik hou meer van chips, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hmm, door deze afbeeldingen krijg ik zin in chocolade haha! Mijn favoriet is toch wel pure chocolade en melkchocolade met nootjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er echt lekker uit, mmmm! Ik heb er spontaan zin in, haha.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo lekker!! Ik heb meteen zin om naar een Belgisch plaatsje te gaan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Neee laat me die plaatjes niet zien, ik was net af van mijn vreetbui! haha ;P Leuke blog! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ben er té verslaafd aan, haha, ik heb vandaag weer een halve reep op, schaam me dooood (':
    xxliefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er heel erg lekker uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hihh, ik heb áltijd trek in chocola!
    Die plaatjes zijn echt te gek.
    xliefs'

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weetje, nu krijg ik honger, gelukkig zijn mijn cupcakes zo klaar haha.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Girls make Fashion © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects