Girls make Fashion

Hey hoi, vanaf vandaag ben ik druk bezig met Girls make Fashion. Een nieuwe blog waar ik met veel plezier aan werk en aan ga werken. Naar 1 jaar aan Girlsplanet te hebben gewerkt heb ik besloten toch maar voor een blog te gaan.
Omdat het me leuk lijkt om ook eens de reacties van mensen te lezen en te zien wat mensen van mijn artikelen vinden. Daarom zal ik proberen zovaak mogelijk nieuwe artikelen te plaatsen op Girls make Fashion. Maar zal ik er ook voor zorgen dat alle oude artikelen van Girlsplanet hierop komen te staan.
Ik hoop dus dat jullie vaak langs zullen komen en ook vaak een reactie zullen achterlaten.

0 reacties:

Een reactie posten

 
Girls make Fashion © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects