New york color 7 days

Vorige week was er weer een actie bij de kruitvat. Maar deze keer was het een actie voor de nagellak 1+1. Ik ben snel naar de kruitvat gegaan en heb daar weer wat leuke lakjes gekocht voor deze zomer. Vandaag ga ik jullie mijn mening vertellen over de nagellak van NYC.

De kleur?
Toen ik deze nagellak kocht wist ik niet zo goed wat ik me moest voorstellen bij de kleur. Een beetje rood/roze dacht ik en ik zat op het goede spoor. Het is een hele donkere roze, maar nog net niet echt rood. Als je het lakje wat ligt op je nagels aanbrengt word het een beetje een doorzichtige kleur roze wat ik ook erg mooi vond. Maar ik heb de lak wat dikker aangebracht dus bij mij was die iets donkerder, waardoor de lak ook mooi dekt. Wil jij deze kleur ook hebben? Koop dan de kleur Rosy Knows 200.

Het potje?
Ik vind het potje ook erg mooi uitzien en de tekst op het potje is ook erg duidelijk. Boven op de dop staat ook nog de tekst NYC gedrukt. En het kwastje is goed en makkelijk vast te houden tijdens het lakken.


Wat wordt er beloofd?
Op het potje staat de tekst: up to 7 days days wear. Of dit echt zo is weet ik nu nog niet want ik heb de nagellak nog geen 7 dagen gedragen. En met het werk mag ik nooit nagellak op hebben, daarom zal mijn nagellak nooit 7 dagen erop blijven. Maar om het te testen ga ik het zaterdagavond opnieuw opbrengen en kijken of het echt een week blijft zitten.

Wat kost het?
Dit lakje is te koop bij de kruitvat voor maar €2,99.

Mijn mening?
Ik vind het een erg mooi lakje en de kleur vind ik ook erg leuk. Omdat ik zelf wel van roze nagellak houd zal ik deze lak ook vaker gaan dragen. Ook voor mijn teennagels want die wil ik in de zomer ook altijd in een mooi kleurtje hebben.

3 opmerkingen:

  1. Het werkt echt perfect! Ik heb er al 2 keer mee gedoucht en de nagellak gaat er heel moeilijk van af dan! Dus ik vind hem perfect maar of jij dat ook zo vind...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heb hem de hele zomer op mijn nagels gehad en idd hij ging er ook erg moeilijk af. Dit was een van mijn eerste reviews en ik merk zelf ook dat als ik hem terug lees hij best wel wat raar is. Haha :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Girls make Fashion © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects