ELF nail polish

Een paar weken geleden ontving ik een pakketje van ELF. Mijn producten van de €1 lijn waren binnen, ik heb het pakketje snel opengemaakt want ik was toch wel benieuwd naar de producten omdat ik haast nooit wat op internet bestel. Alles was mooi ingepakt en het zag er ook goed uit. Ik had 2 lipgloss besteld, 2 nagellakjes en remover pads. Naar de remover pads was ik nog wel het meest benieuwd, want ik vroeg me af of die wel echt zouden werken. Vandaag ga ik jullie de nagel producten laten zien en als ik terug ben van vakantie laat ik jullie de lipgloss zien.

De potjes zaten mooi per stuk ingepakt in een kartonnen doosje. Wat ik er persoonlijk er leuk uit vond zien, op het doosje stond ook de naam van het lakje. Het groene lakje heeft de naam 'teal blue' en het roze lakje 'hot pink'. Wat ik wel erg raar vond was dat op het doosje van de teal blue stond dat hier de kleur dark glitter purple in zat. Verder staat er op het doosje hoeveel ml er in het potje zit en nog wat informatie. Alle informatie staat dus op het doosje en niet op het potje zelf. Want op het potje zelf staat alleen wat tekst voorop en op de dop van het potje staat ook elf, maar dan er ingedrukt wat ik er wel erg leuk uit vind zien.


Het  eerste lakje wat ik heb getest is 'hot pink', wat ik persoonlijk een erg mooi kleurtje vind. Het lakje dekte erg goed en ik had dus ook maar een laagje nodig van deze nagellak. Maar toen ik later even wat ging doen zag ik opeens dat de nagellak een beetje gechipt was. Dit kan natuurlijk komen doordat ik er geen topcoat over heen heb gedaan maar dat weet ik niet. Ik vond het in elk geval wel erg jammer, maar ik weet zeker dat ik dit lakje wel vaker ga dragen want ik vind het een erg mooie kleur.


De volgende dag heb ik het lakje 'teal blue' getest. Een kleurtje die ik heb gekozen omdat de trend van nu is colour blocking en je dit kleurtje daar dus mooi bij kunt combineren. Ook dit lakje dekte weer erg goed en hier had ik ook maar weer een laagje van nodig wat ik zelf erg prettig vind. Dit lakje bleef goed zitten en chipte gelukkig niet meteen. Maar omdat ik die dag erna moest werken heb ik de lak er 's avonds weer afgehaald. Dit heb ik gedaan met de 'nail polish remover pads', de pads waar ik erg beniewd naar was!


En ik kan jullie wel vertellen dat deze pads echte aanraders zijn! Ik ging over mijn nagel heen en het verwijderde mijn nagellak heel erg goed. Dit komt misschien ook omdat ik geen top-coat op had maar ik denk dat het dan ook makkelijker gaat dan met nagellak remover. Als je het mij vraagt vind ik deze pads erg prettig. Er zit geen vieze geur aan zoals bij nagellak removers, ik vond het juist erg lekker ruiken. Naar sinaasappel/citroen ofzo. Ook deze pads waren maar 1 euro en dus lekker goedkoop. Er zitten in totaal 18 pads in het potje wat natuurlijk niet erg veel is maar voor de vakantie vind ik ze erg handig en ze zijn ook makkelijk om mee te nemen in je tas zo'n klein doosje.

Producten van ELF en de €1 lijn kun je vinden op: ELF

11 opmerkingen:

  1. Super leuke dingen heb je besteld :D
    Ik moet daar ook eens iets gaan bestellen..

    XX,
    Maika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke aankoopjes! en wat een mooie kleuren ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleurtjes! Ze lijken me allebei ook erg fijn, ook die nail remover pads lijken me erg fijn trouwens. En dat allemaal voor maar €1! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleurtjes! En zalige prijs... moet ik mij toch ook eens aanschaffen.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kleurtjes, ik denk dat ik zelf ook een paar spulletjes ga bestellen.
    Ik volg je, follow je mij terug ?

    http://valloires.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat groene lakje is echt leuk!
    Maar bij elf betaal je toch heel veel verzendkosten?

    BeantwoordenVerwijderen

 
Girls make Fashion © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects