Win €35 shoptegoed bij Sans

Veel meiden zullen de webshp Sans wel kennen, een webshop waar ze kleding verkopen van oa. Vila, Pieces, Vero Moda en Only en nog veel meer merkkleding. Een online-winkel waar elke meid (maar ook jongens) zich dus best even kunnen uitleven dus, ik heb er al even rond gekeken en zag er in ieder geval erg leuke kleding tussen staan. En het is al helemaal een pluspunt dat de verzendkosten in Nederland ook nog eens gratis zijn.


En voor de zomer winmaand op Girls make Fashion mag ik aan jullie een waardebon tewaarde van €35,- verloten onder mijn bezoekers.

Wat moet je doen op kans te maken op deze waardebon?
Volg mij op bloglovin en like dit bericht  en/of  op GFC en laat een reactie achter of stuur een mailtje naar girlsmakefashion@live.nl onder waarin duidelijk staat dat je meedoet aan deze winactie.

Meedoen aan de winactie's van de zomer winmaand kan tot 21 augustus 2011 23:59.

Deze winactie wordt mede mogelijk gemaakt door: Sans.

49 opmerkingen:

  1. Superleuke winactie, ik doe mee! Ik volg je op Bloglovin en GFC en heb dit bericht geliked. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woeehh super leuk !!!!! Ik doe mee :D ik heb ook al gevolgd enzo :)
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!
    Ik volg je al langer op bloglovin en heb dit bericht geliked :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je om het even te melden! Maar, zijn er in België ook verzendkosten? :s
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. * Ik volg je op GFC
    * Ik volg je op bloglovin' en heb dit bericht geliked!
    * Ik doe mee, en mijn e-mail is ambervandijl@hotmail.com

    Xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leeuk ik doe mee ! Ik volg je op gfc en bloglovin heb het berichtje geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke winactie! Ik wil graag meedoen! Ik volg je via GFC!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supervet! Ik volg je op bloglovin en heb het berichtje geliked. Ik volg je ook op GFC!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The fashion building3 juli 2011 om 14:51

    Ik doe graag mee!
    Volg je via bloglovin.
    En mijn mail: thefashionbuilding[at]hotmail[dot]com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw geweldige winactie! Ik wil graag meedoen! Ik volgde je al via bloglovin en ik heb dit bericht geliked! Mijn email: masha@quicknet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke winactie. :)
    Ik doe hier graag aan mee, dus bij deze! :$
    Natuurlijk volg ik je via Bloglovin' en GFC.
    En heb gelijk je post geliked! :D

    Liefs,
    Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik volg jullie hoor, en heb geliked! ik wil heel graag meedoen, vind de kleding altijd leuk bij sans :)

    fashionisaparty@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, echt een hele leuke winactie, ik doe mee! Natuuurlijk volg ik je ook en heb ik dit bericht geliked!
    kus Tessa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb net een mailtje verstuurd!

    xxx

    (Ik kan niet inloggen)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg leuk! :D
    Ik doe mee! Ik volg je met GFC!

    milky_@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe mee!
    Ik volg je op GFC en Bloglovin'
    En ik heb dit bericht geliked!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe mee!!
    en ik heb geliked!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke winactie! Ik volg je op bloglovin en heb het geliked!

    (mybeautifulcrazylife@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. IK DOE MEE!
    ik volg je via gfc!

    x__susanne@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe zeker mee! Ik volg je via Bloglovin' en heb het bericht ook geliked! (soesja.schelling@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik volg je via GFC and bloglovin en natuurlijk ook je artikel geliked! :)

    Leuke blog trouwens!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik volg je op bloglovin
    Ik heb dit bericht geliked
    Ik volg je op GFC
    Ik doe heeeeeel graag mee! Echt een hele leuke winactie. Ik heb net kleren nodig dus dat komt goed uit, haha!

    Leuke blog, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dankje voor je reactie!
    Ik doe graag mee met deze superleuke winactie :)
    Ik weet niet hoe ik je via bloglovin' moet volgen, maar ik heb deze post wel geliked en ik volg je met gfc :)

    Ik hoop echt dat ik win, want ik heb een heel leuk jasje gezien van Vila! :)

    xxxxxxx, Liefs Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nice, ik doe mee en volg je via bloglovin' (heb ook geliked!)
    Ik hoop dat ik win, de kleren bij Sans zijn altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe mee(:
    ♥ Ik volg je met GFC.
    ♥ Ik volg je op Bloglovin'
    ♥ Ik heb deze post op Bloglovin' geliked (littlefashionaperitif.blogspot.com)
    ♥ mijn email: littlefashionaperitif@hotmail.com
    Super leuke actie!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke winactie zeg! Ik doe mee!

    * Ik volg je op GFC met de naam Maris
    * Ik volg je niet op Bloglovin, dit omdat ik hier geen account op heb, hihi. Ik hoop niet dat het erg is!
    * En mijn e-mail is maris.90@live.nl

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe zeker mee aan deze leuke winactie!
    Ik volg je al op bloglovin en heb dit artikel geliked x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe mee aan je winactie, ik heb geen bloglovin, maar volg je wel op blogspot (:

    E-mail; marije_kruit@hotmail.com

    ps. ik zet je winactie ook op twitter (@marijeee94)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe mee! Ik volg je via GFC en Bloglovin' en ik heb dit bericht geliked.

    Liefs,
    Marinka

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe heel erg graag mee. Ik volg je op bloglovin heb het bericht geliked :D x-x-x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hee super leuker winactie, ik doe mee!
    Ik heb de laatste tijd aan veel winacties meegedaan en 1e gewonnen dus hoop dat ik nu misschien nog een keertje win!

    xx Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe mee heb een mailtje gestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe ook mee :) Heb ook net een mailtje gestuurd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ooooh, leuk!!
    I love Sans online en heb een te gek shirtje gespot dus ik doe heel graag mee! :)
    Ik volg je vanaf vandaag (yay, nieuwe follower! ;)) via Bloglovin en GFC, die tweede onder de naam Natje_9999 en heb dit artikeltje (en vele anderen) met plezier een likeje gegeven op Bloglovin! :)
    Erg leuke blog btw, ik kwam je linkje tegen op een andere blog en blijf je zeker volgen! :)

    Ik duim alvast! :)

    Liefs,
    Nathalie
    barbiepoppeke9999@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik volg je via BlogLovin en heb dit bericht geliked :)

    Nancy
    zonneveld_nancy@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik volg je op BlogLovin en heb dit bericht geliked! Wat een superactie Ik ben gek op sans-online en kan de waardebon heeeeel goed gebruiken :0)

    sandyh28@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw!! Deze actie is super en sans-online.nl heeft alweer een deel van de nieuwe collectie online staan dus ik doe graag mee :)

    Ik love op BlogLovin en heb het bericht geliked

    liefs Danielle
    dboekholt@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuk! Ik doe heel graag mee. Ik volg je via Bloglovin' en heb net dit artikel geliked. Super gaaf, nu maar duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hele leuke winactie, ik doe heel graag mee! Ik volg je op beide blogs en mijn username van GFC is jessicadamen
    Liefs Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Super leuke winactie (:
    Ik volg je via bloglovin en heb dit artikel geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik doe mee, ik heb alles gedaan wat er stond! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuk ik doe ook mee ! ik volg je via gfc en ik like je bericht !
    liefs,
    http://agirlwithbeauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Super leuk, ik hou echt van Sans...echt een leuke winkel, maar helaas even geen geld te besteden :) Ik doe zeker mee :D ik volg je op bloglovin en GFC en ik like je bericht :D
    'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik doe mee!

    Ik volg je op bloglovin', ik heb dit artikel geliked.

    Lindsey.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Super leuk!
    Ik volg je met GFC!
    Mijn email is fabulousfrance@gmail.com
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen

 
Girls make Fashion © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects