Wat is jouw favoriete beauty merk?

Vorige week ben ik helemaal vergeten om een question aan jullie te stellen omdat ik het nogal druk had met de winactie's en ik nog lekker van mijn vakantie aan het genieten was (nu ook nog hoor). Daarom deze week weer een beauty question. Ik denk dat sommige van jullie op deze vraag wel meerdere dingen kunnen antwoorden dus ik ben benieuwd!


Wat is jouw favoriete beauty merk? 

Zelf vind ik het niet zo moeilijk om op deze vraag te antwoorden want mijn favoriete beauty merk is toch echt wel: essence! Niet alleen omdat het zo lekker goedkoop is, maar ik vind het ook een goed merk. De nagellakjes zijn altijd erg goed en ze breiden hun collectie elke keer weer meer uit. Wel vind ik het jammer dat essence alleen maar bij de Kruidvat te koop is want hierdoor moet je altijd naar de Kruidvat dus ik hoop dat het merk ook ooit bij meerdere winkels te koop is. Natuurlijk vind ik de LE van essence ook altijd erg leuk en ben ik altijd erg benieuwd als ik weer een nieuw persbericht in mijn mail-box heb zitten.

Maar er zijn natuurlijk ook nog genoeg andere merken die ik erg goed vind, catrice bijvoorbeeld. Die hebben ook altijd erg leuke nagellakjes en leuke LE's. Maar als ik echt moest kiezen dan kies ik toch wel voor essence.

11 opmerkingen:

  1. Mijn favorieten merken zijn Catrice en MAC. Ze hebben allebei prachtige make-up. Ik heb het meeste van Catrice, maar ik vind het ook wel heel erg leuk om soms een duur product van MAC te kopen. Ook hebben ze allebei super leuke LE's. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn favoriete merk(en) is Catrice, maar Essence vind ik ook een heel mooi merk! Allebei de merken zijn zo budget, en dat is echt fijn (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn lievelings merken zijn Essence en Catrice, maar ik vind de MAX lijn van de Action ook erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die van mij is Catrice, voor al de nagellak ^^.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Momenteel is dat Rimmel. Gewoon hele goed kwaliteit voor een redelijke prijs (niet echt goedkoop maar je doet er lang mee dus dan kan dat wel!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De nagellakjes van Catrice <3.
    Voor de rest Catrice en Essence.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Girls make Fashion © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects