Sinterklaas kapoentje

Sinterklaas is alweer een tijdje in het land en dat is te merken ook. Op stage zijn de kinderen erg druk en werken we eigenlijk alleen nog maar over sinterklaas. Ook hebben de kinderen het nergens anders meer over. Maar ook op het werk hebben we weer volop sinterklaas spulletjes in de winkel liggen. Veel pepernoten, marsepein en nog veel meer... Ik ben helemaal in de sinterklaas stijl en daarom is het dus tijd om je schoen te zetten bij Girls make Fashion!


Je schoen zetten denk je nu misschien? Ja! Hier mag je je schoen zetten en wie weet krijg jij wel iets in je schoen. Wat je allemaal in je schoen kunt krijgen blijft natuurlijk een verassing want als je je schoen zet voor sinterklaas weetje ook nooit wat je er in krijgt dus dat krijg je nu ook niet te weten. Eigenlijk dus een kleine winactie. Maar hoeveel mensen er iets kunnen winnen ga ik nog bedenken dus ook dat blijft een verassing. 

Als je wilt meedoen moet je mij even volgen op GFC of bloglovin (of allebei). En even  een reactie achterlaten waarin duidelijk staat dat jij je schoen zet voor Girls make Fashion (natuurlijk mag je ook een mailtje sturen) en natuurlijk heel zacht even een klein liedje zingen voor sinterklaas.

Meedoen kan tot 4 december en op pakjesavond zal ik de winnaar(s) bekend maken.

20 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Ik hou van verrassingen! dus ik doe zeker mee! Volg je via GFC en Bloglovin..
    Mijn lievelings liedje is denk ik...
    Zwarte piet ging uit fietsten.. toen klapte zijn band, toen moest hij gaan lopen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik echt een geniaal idee! haha echt heel leuk bedacht!

    Ik doe graag mee!
    Ik zet dus mijn schoentje hier voor Girls make fashion.

    sinterklaas kapoentje gooi wat in mijn schoentje, gooi wat in mijn laarsje, dankje sinterklaasje.

    (ik voel me net zo'n kindje van 4 jaar, hihi)

    Fijne sinterklaas!

    Liefs♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee, ik zet zeker mijn schoentje.

    Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan.
    Hij brengt ons Sint-Nicolaas ik zie hem al staan.
    Hoe huppelt zijn paardje het dek op en neer,
    hoe waaien de wimpels al heen en al weer.

    Zijn knecht staat te lachen en roept ons reeds toe:
    "Wie zoet is krijgt lekkers,wie stout is de roe!
    "Och lieve Sint Niklaas, kom ook eens bij mij,
    en rijd toch deze blog niet stilletjes vooorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zet mijn schoen! :D

    sinterklaas kapoentje gooi wat in mijn schoentje, gooi wat in mijn laarsje, dankje sinterklaasje.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zet mijn schoen ook , hihi ! Ik volg je via gfc & bloglovin.

    Mijn lievelingsliedje;
    Sinterklaasje bonne, bonne, bonne
    gooi wat in mijn regen-, regentonne,
    gooi wat in mijn laarsje,
    dank u, Sinterklaasje.... =)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zet mijn schoen ;) ik volg je al met GFC.

    Mijn liedje:

    O, kom er eens kijken wat ik in mijn
    schoentje vind, alles gekregen van die beste Sint.
    Een pop met vlechtjes in het haar,
    Een snoezig jurkje kant en klaar,
    Twee kaatseballen in een net,
    Een letter van banket

    O, kom er eens kijken wat ik in mijn
    schoentje vind, alles gekregen van die beste Sint.
    Een bromtol met een zweep er bij,
    Een doos met blokken, ook voor mij!
    En schaatsen en een nieuwe pet,
    Een letter van banket


    XD

    Leuke actie!

    Liefs,
    Charlotte.

    P,s; Join my GiveAway! www.myjourneythroughstyle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaah, beetje lang liedje zie ik nu :$
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aah wat leuk bedacht, zeg!
    Ik doe mee :D

    'Sinterklaaaas wie kent hem niet?
    Sinterklaas, Sinterklaas en natuurlijk zwarte Piet.'

    Haha :D Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, wat superleuk bedacht! Ik doe mee en volg je op bloglovin!

    'Zie de maan schijnt door de bomen! Trippel trappel trippel traaaahaaap! (haha, zongen we altijd heel hard, luid en vals)!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk! ik volg je op beide!

    wie komt er alle jaren daar weer uit spanje varen wie heeft een zak vol lekkers mee sinterklaas hoezee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je mooi bedacht, gaaf!

    Ik volgde je al op GFC en bloglovin

    Lalalala...hoor de wind waait door de bomen...lalalalalala

    hahaha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, wat een superleuke winactie! Heel origineel bedacht, leuk zeg. :)

    Ik volg je via GFC én Bloglovin (ik heb dit bericht ook even voor je geliked).

    En nou komt het liedje, haha. :P

    O, kom er eens kijken wat ik in mijn schoentje vind,
    Alles gekregen van die beste Sint.
    Een pop met vlechtjes in het haar,
    Een snoezig jurkje kant en klaar,
    Twee kaatseballen in een net,
    Een letter van banket

    O, kom er eens kijken wat ik in mijn schoentje vind,
    Alles gekregen van die beste Sint.
    Een bromtol met een zweep er bij,
    Een doos met blokken, ook voor mij!
    En schaatsen en een nieuwe pet,
    Een letter van banket

    O, kom er eens kijken wat ik in mijn schoentje vind,
    Alles gekregen van die beste Sint.

    Beetje lang, maargoed. Ik hoop dat je het leuk vind. :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee, ik doe mee! ♥

    Sinterklaasje bonne bonne bonne,
    gooi wat in mn lege lege tonne
    gooi wat in mn laarsje
    danku sinterklaasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk idee <3
    Ik heb een mail gestuurd!
    &ik volg je met GFC en Bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Natuurlijk zet ik ook een schoen, wat een leuk idee zeg!

    Zwarte Piet ging uit fietsen,
    toen knapte zijn band.
    Toen moest hij gaan lopen,
    met de fiets aan zijn hand.
    Hij kwam in 'n dorpje,
    en zei tegen de smid:
    'k Geloof dat er in mijn achterband
    een pepernootje zit.
    De smid moest toen lachen
    en plakte zijn band.
    Toen kon Piet weer fietsen
    door heel Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk bedacht, ik zet ook mijn schoen! Ik volg je met GFC en met bloglovin'. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zet mijn schoen, ik volg je op bloglovin :)

    Daar wordt aan de deur geklopt,
    hard geklopt, zacht geklopt.
    Daar wordt aan de deur geklopt.
    Wie zou dat zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zet ook mijn schoentje! :-) Ik volg je met GFC en Bloglovin.

    Hij komt, hij komt,
    de lieve, goede Sint.
    Mijn beste vriend,
    jouw beste vriend,
    de vriend van ieder kind!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hee die schoenen heb ik xD

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oja ik doe mee xd ik volg via GFC

    BeantwoordenVerwijderen

 
Girls make Fashion © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects