Wat is jouw budget voor een lakje?

Een nagellakje is mooi, daar ben ik het zeker weten mee eens! En de kwaliteit van verschillende lakjes verschilt ook echt wel. Maar ook tussen de prijs van een nagellakje zit vaak veel verschil, als je een lakje van essence koopt ben je meestal z'n 2 euro kwijt. Maar voor een lakje van OPI ben je al snel 13 euro kwijt wat toch wel een verschil.


Wat is jouw budget voor een nagellakje?

Ik koop vaak niet zulke dure nagellak omdat ik weet dat die dure kleuren vaak ook wel goedkoper te koop zijn maar dan bij een ander merk. Maar natuurlijk wil ik ook wel graag een lakje van OPI maar ik denk dat het dan maar één lakje zal worden en ik er niet snel nog een van zou kopen. En ik ook goed zou na denken over welke kleur want als je een lakje koopt van 13 euro wil je toch ook een uniek lakje hebben? Ik wel tenminste, maar ik denk dat mijn maximum voor een nagellakje anders toch wel 5 euro zal zijn. 

18 opmerkingen:

  1. Ligt er aan hoe speciaal het lakje is en hoe graag ik het wil hebben.
    Zie wel eens lakjes die erg speciaal zijn en bijna niet meer te krijgen zijn... de prijzen springen dan de pan uit kan wel oplopen tot 50 euro, daar doe ik dus niet aan mee, is gewoon te gek voor woorden. 22 euro aan een chanel lakje, doe ik ook niet. Vind ze eigenlijk niet eens speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja je geeft al echt snel uit aan nagellakkjes!
    love, may

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn maximum is al snel 5 euro. Ik ben de lakjes van catrice en essence gewend. haha.

    p.s. doe jij al mee aan mijn give-away? x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn budget voor een lakje is denk ik 6 euro, maar dan moet het ook wel een hele speciale kleur zijn, haha! Meestal koop ik gewoon catrice nagellak, ik denk niet dat dure nagellak zoveel beter is eigenlijk. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat het voor mij zo'n 5 euro is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hmmm.. meestal koop ik essence/catrice wat tussen de 1 en 3 euro ligt.
    maar soms heb ik echt wel eens zin om zo'n mooi O.P.I lakje te kopen en ligt mijn budget alweer op 15 euro...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik ben wil niet meer uit geven aan een lakje dan 10 euro. Ik ben al niet iemand die de zakken vol geld in huis heeft staan, en niet zo heel veel binnen krijgt. Dus nagellakjes komen bij mij alleen goedkoop de deur in.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik gebruik echt veel verschillende soorten
    van goedkoop tot duur/ leuke post x sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankje dat je me volgt, ik volg je terug xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als grote nagellakfan zeg ik max 3 euro. Ik koop enkel speciale lakjes van Essie en OPI, gewoon omdat ik ze te duur vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ga meestal voor essence of catrice :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb veel felle kleurtjes van Catrice, maar die zijn bij lange na niet de beste. Dus 2 euro leg ik er sowieso voor neer haha.
    Af en toe leg ik er wel eens 8 euro of ook wel eens 13 euro voor neer, omdat ik écht een mooie wou en die zijn ook zo fijn! Maar ach ja, 3 dure lakjes is niet zo heel erg toch?
    Leuke blog! Ook leuk dat je zo'n vraag stelt :D

    Enjoy my Give-Away! Win $25 for the shop Vintage Point Vantag! My blog excist exactly one year!: http://veer-blog.blogspot.com/2011/11/first-anniversary-of-my-blog-one.html

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ga vaak voor budgetmerken, zoals Essence of Catrice. Dus mijn budget qua nagellakjes ligt wel zo rond de 2 à 3 euro. Maar het komt ook wel eens voor dat ik een nagellakje voor wat meer geld koop..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Maximum: Essie, 12 euro. Al wil ik wel sparen voor een Chanel lakje, maar dat is héééél uitzonderlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haal ze meestal can Catrice, rond de 3/4 euro ;)

    XX, Eva Floor
    www.mybrowneyedlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik koop vaak de Essence nagellakjes eigenlijk alleen omdat het lekker goedkoop is en leuke dingen hebt voor nail-art en topcoats enzo. (verslaafd aan alles van essence =$ vooral de LE serie's)
    Maar sinds dat ik me eerste Chanel lakje gekocht heb wil ik niet anders dan dat meer!
    Dior, Chanel, YSL en nog een paar grotere en duurdere merken staan nu op mijn schapje te pronken!
    Waarom?
    Heel simpel, budget lakjes zijn bij mij binnen 3 dagen versleten, dure lakjes zoals Chanel en Dior zitten bij mij soms tot wel 2! weken!
    Dat is een heel groot verschil!
    Ik blijf essence kopen daar niet van want ben er gewoon verslaafd aan maar ik wil mijn Toppers ook aanvullen met de nieuwe kleurtjes <3

    BeantwoordenVerwijderen

 
Girls make Fashion © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects