Pumps alleen voor de zomer?

Sommige mensen vinden dat pumps alleen voor de zomer zijn. Omdat het open schoenen zijn en ze dan toch wat koud zijn voor de winter. Tja, dat is misschien wel zo maar waarom zou je pumps niet in de winter mogen dragen!? Je hebt dan wel dichte hakken maar toch vind ik pumps nog het allermooist en die draag ik ook graag in de winter.


Vind jij pumps alleen voor de lente/zomer?

Sommige mensen vinden pumps alleen voor de lente/zomer omdat het dan warm is en je dan toch vaak open schoenen aan hebt. Voor de winter heb je laarzen met een hakje of zo. Ik ben het daar toch niet mee eens, ik vind pumps ook mooi voor de winter. Natuurlijk niet de perfecte oplossing voor de sneeuw maar toch vind ik pumps erg mooi. Met panty kousjes erbij aan kun je pumps best dragen als het wat kouder is. Vooral met de kerst vind ik pumps erg mooi. En door pumps heb je toch eigenlijk altijd wel een beetje een zomers gevoel, ik tenminste wel. 

12 opmerkingen:

  1. Ik draag liever platte schoenen. Ik draag alleen pumps naar een bruiloft, als we gaan eten, een feestje,...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmmm, geef mij maar nooit pumps, ik ben voor de sneakers. Dichte veter schoenen met een sleehak (die je nu overal ziet) vind ik wel leuk. Maar open schoenen in de winter? NEVER.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat pumps het hele jaar door kunnen. Zoals je zeg met een panty of zelfs met maillot vind ik het heel goed kunnen. Al zal ik ze niet uit de kast trekken als het heef gesneeuwd of zo. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kunnen wel maar ik vind het te koud in de winter brrr

    BeantwoordenVerwijderen
  5. neee met de winter kan ook heel goed.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind dat ze voor het hele jaar kunnen en ook voor allemaal feestdagen
    ik volg jouw nu neem je ook een kijkje op www.melsieraden.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke blog heb je!
    ik vind dat het gewoon moet kunnen. Ik draag niet vaak hakken, maar als ik een feestje heb ofzo, doe ik ze gewoon aan, koud of niet koud.(:
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik draag liever platte schoenen maar ik vind het in alle seizoenen wel kunnen :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind pumps altijd super mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hmm, dat is wel een moeilijke vraag. Maar ik denk dat je ze ook best kunt dragen in de winter, maar dan moet je wel iets om je voeten doen dat je niet ziet..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind dat het ook best kan in de winter hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik draag ze verder bij officiele gelegenheden enso maar verder ook meer in lente/zomer

    BeantwoordenVerwijderen

 
Girls make Fashion © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects