Wat geef jij je vriendin?

Elk jaar zul je het wel een aantal keer meemaken. Je vriendin is jarig en je weet maar niet wat je haar moet geven. Natuurlijk kun je haar een envelopje geven met daarin wat geld, maar dat is nou niet iets wat je elk jaar aan je vriendin geeft. Geef dit jaar eens iets persoonlijks!


  • Maak zelf een CD met de daarop de liedjes die jullie allebei erg leuk vinden en met liedjes van die knappe zangers natuurlijk. Voorop het CD hoesje doe je een foto van jullie samen (of meerdere) en je hebt een persoonlijk cadeau wat haar altijd aan jullie doet denken.
  • Bak cupcakes voor haar en niet zomaar saaie cupcakes. Nee versier ze met iets wat zei echt lekker vind en maak er een speciaal doosje bij die je helemaal hebt versierd. 
  • Koop een leuke box en doe daar allemaal spullen in die je aan jullie samen doet denken. Leuke foto's, kaartjes van de bios, een leuke film en nog veel meer.
  • Maak een fotoboek met jullie leukste foto's erin. Beplak het fotoboek met leuke bloemetjes en diamantjes.
  • Of wees creatief en schrijf een boek(je) over jullie twee, waarin je herinneringen ophaalt van eerder. Ook is dit natuurlijk erg leuk om te bewaren voor later als jullie dan die verhalen weer lezen.

Zijn jullie creatief met het geven van een cadeau aan je vriendin? Of geven jullie liever geld?

    25 opmerkingen:

    1. Heeeel schattig!
      Ik ga je volgen, volg je mij ook?

      http://body-hair-nails.blogspot.com/

      Liefs,

      Estella

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Toen mijn BFF 16 werd heb ik een slinger gemaakt met 16 verschillende cadeautjes en teksten, ook nog een zelf gepimpt tanktop.

      Liefs, Mariette

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Leuke tips! Ik ben nooit echt creatief eigenlijk qua cadeaus haha. Meestal geef ik een kaart met geld erin of ik koop gewoon wat dingetjes.

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Leuke tips, het is inderdaad heel leuk om iets persoonlijks te geven. X

      BeantwoordenVerwijderen
    5. erg leuke tips, ook toevallig want zaterdag is een vriendin jarig!

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Wat een leuk idee om cupcakes te bakken, dat ga ik een keer doen! Ik maak meestal een pakket met allemaal maskertjes, geurkaarsen, wat make-upjes als ze dat leuk vind. Niet heel origineel, maar blijft leuk. :)

      BeantwoordenVerwijderen
    7. Super tips, Hoe heb jij je blog opgemaakt?

      Ik ben wel van de creativity. (:

      xx Die cupcakes of het fotoboek lijkt me heeel leuk.

      Groetjes,
      Myrthe (myrtster.blogspot.com)

      BeantwoordenVerwijderen
    8. Hele goed tips! Het is idd tof om iets persoonlijk te krijgen. :)

      BeantwoordenVerwijderen
    9. Hele leuke en handige tips, ik probeer er ook altijd zo'n leuk mogelijk pakketje van te maken!
      xxx

      Doe je ook mee aan mijn winactie?
      http://lifeofberrie.blogspot.com/2012/01/win-sleek-ppq-palette.html

      BeantwoordenVerwijderen
    10. Wat een leuke creatieve tips! Ik vind het ook leuk om persoonlijke dingen te geven!

      BeantwoordenVerwijderen
    11. Ik heb alleen mannelijke vrienden dus dat gaat nieth elemaal op. Wel heb ik voor mijn inmiddels ex-vriend wel eens zo'n boekje gemaakt waar ik allerlei dingetjes in schreef en plakte. Dat was echt leuk om te doen.

      BeantwoordenVerwijderen
    12. Leuke tips! Zelf probeer ik altijd wel wat te geven met persoonlijkheid, ik ben zelf niet zo ontzettend creabea :) Misschien toch maar eens proberen!
      Liefs
      Mia

      BeantwoordenVerwijderen
    13. Staan wel hele schattige dingen tussen hihi, ik geef meestal wat beautystuff!

      BeantwoordenVerwijderen
    14. geld geef ik nooit, ik doe wel altijd een cadeautje maar heel creatief ben ik in die dingen niet! handige tips dus!
      liefs.

      BeantwoordenVerwijderen
    15. Handig, zit ook altijd met dat probleem!
      Geef meestal een bon voor de ijssalon xD

      BeantwoordenVerwijderen
    16. leuk zeg!!


      XO, Carmen
      Check out my blog and become a friend
      www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

      BeantwoordenVerwijderen
    17. Leuke post, en die foto van die donuts jammie

      BeantwoordenVerwijderen
    18. leuk!
      ik vraag haar altijd wat ze hebben wil en gelukkig is ze iemand die dat meestal wel weet :p
      dus dit jaar heb ik haar nailart gegeven, maar ook een fotolijst gemaakt met foto's van een aantal jaren terug en dit jaar. we zijn dit jaar allebei naar een andere school gegaan, dus dat vond ik wel toepasselijk, aangezien ze ook heel veel van foto's houdt.

      ik heb haar ook al een keer parfum gegeven, waarvan ze had gezegt dat ze die lekker vond ruiken tijdens het shoppen en een vriendschapsarmbandje - die wilde ze graag -, maar dan niet met BFF ofzo erop, gewoon een armbandje. niemand ziet het dus & toch heeft het waarde.

      BeantwoordenVerwijderen
    19. Goeie tips ook origineel. Het wordt altijd wel meer gewaardeerd, als je een persoonlijk cadeau geef! Ook superleuke posts heb je


      ==========
      From http://www.checkmyfashion.com/

      An Online Wardrobe for worldwide Fashion Lovers

      BeantwoordenVerwijderen

     
    Girls make Fashion © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects