Shopping queen

Shoppen is toch wel iets waar elke vrouw dol op is. Eigenlijk een soort hobby voor elke vrouw, toch!? Maar ook al is Nederland niet echt een groot land toch zijn er genoeg steden waar je goed kunt winkelen en daar maken de meeste meiden toch echt wel goed gebruik van. Ik lees vaak genoeg op andere blogs dat jullie weer lekker hebben gewinkeld, maar natuurlijk ben ik ook zo. Gewoon lekker een dagje weg, een dagje shoppen!


In welke stad winkel jij het liefst?

Voor mij best wel een lastige vraag want ik vind meerdere steden eigenlijk wel leuk om te winkelen. Ik ga vaak met de trein ergens heen om even te shoppen en ook met mijn moeder winkel ik altijd minimaal één keer per jaar in een andere stad. Even een dagje uit. Maar als ik dan moet kiezen voor de stad waar ik het liefste winkel is dat toch wel Amsterdam of Rotterdam. Vanaf mijn huis een heel eind weg maar met de trein ben je er natuurlijk zo.

Ook vind ik het erg leuk dat je in deze twee steden een aantal winkels hebt die hier niet zitten en waar ik dus niet zo vaak kom. Als je dan in een andere stad komt zijn die winkels natuurlijk altijd het leukst om even te bekijken. 

15 opmerkingen:

  1. Dit is echt een moeilijke vraag, omdat ik heel veel steden heel fijn vind om er te winkelen. Mijn favorieten zijn Groningen en Leeuwarden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij is dat Lelystad en den haag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maastricht & Luik (omdat daar voor mij de kortst bijzijnde primark ligt)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rotterdam, Den Haag, Chicago, Los Angeles of Nice <33

    leuk artikel !!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amsterdam is gaaf om te shoppen,maar is wel wat verder van mij af.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Den Bosch, Maastricht en Londen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leeuwarden, Groningen, Deventer en Amsterdam zijn mijn favorieten!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ga voor een snelle shopdag altijd naar Middelburg, anders naar Rotterdam of Maastricht :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik winkel het liefst in Amsterdam en Rotterdam. Ik vind het gezellig om daar te winkelen en het vele aanbod van de winkels vind ik ook fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik shop het liefste in Arnhem of in Duitsland! Essen of Gelsenkirchen, met heerlijk grote Primarks!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amsterdam, Delft, Breda of Rotterdam.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zwolle, omdat dat zo lekker dichtbij is! Utrecht staat toch ook wel hoog op mijn lijstje.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nijmegen of Arnhem lekker dichtbij. Vorig jaar in florida was ook geweldig.
    Liefs, Mi-lou

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amsterdam of Rotterdam daar hebben ze de leukste winkels! Als het internationaal was, sowieso London en Hong Kong, hehe.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind binnen Nederland,
    Amsterdam erg fijn als ik eventjes snel langs de bekende winkels wil gaan haha,
    Zaandam vind ik de Primark erg handig en verder vind ik het altijd leuk om nieuwe plaatsjes af te gaan (:

    BeantwoordenVerwijderen

 
Girls make Fashion © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects