Essence you rock palette

In een pauze loop ik vaak even de kruitvat binnen en kijk ik even bij de make-up. Deze keer zag ik deze eyeshadow palette van essence. Lekker klein en erg handig voor in je tas. Dit palette is van de nieuwe collectie van essence: you rock. Dus tijd voor een review.


Dit palette zit in een kartonnen doosje, het doosje is wel mooi stevig al is het van karton. In het doosje zit een soort magneetje waardoor het doosje ook goed afsluit. Alleen ik denk wel dat het doosje snel wat deukjes zal krijgen als je het in je tas bewaard omdat het in je tas natuurlijk ook tegen van alles aanstoot.

Wat zit je allemaal in het doosje? Het doosje zit vol met leuke spulletjes. Er zitten 6 kleuren oogschaduw in (licht groen, beige, grijs, bruin, paars en roze) het palette. Maar er zit niet alleen maar oogschaduw in, want het doosje bevat namelijk ook een oogpotlood, een kwastje en een oogschaduwkwastje. Maar het palette bevat ook een redelijk groot spiegeltje.


Want ik erg mooi vind aan dit doosje is dat het aan de binnenkant ook mooi is versierd in de tint van het doosje. De kleuren vind ik zelf erg mooi, maar ik weet zeker dat ik zelf de lichte kleuren vaker op zou doen dan de donkere kleuren. Ik vond dat de kleur lang bleef zitten maar wel wat lichter werd en bij de lichte kleuren moet je ook wat meer opdoen dan bij de donkere kleuren voor een zichtbaar resultaat.


De kleuren die je op deze foto ziet zijn de bovenste kleuren van het palette (v.l.n.r. groen -beige - grijs/bruinig).


De kleuren die je op deze foto ziet zijn zijn de onderste kleuren van het palette (v.l.n.r. bruin - paars - roze). Ook het oogpotlood dat bij het palette in zit is erg mooi en trekt strakke lijnen die goed zichtbaar zijn.

Dit palette is te verkrijgen bij de kruitvat en alle andere winkels waar ze essence verkopen. Maar ik heb gehoord dat de artikelen van you rock maar tijdelijk verkrijgbaar zijn. Dus wil jij dit palette ook ga dan snel naar de winkel want de you rock collectie is binnenkort niet meer te verkrijgen.

De normale prijs van dit palette is €3,99 maar deze artikelen waren nu in de opruiming dus ik heb er maar €2,00 voor betaald!

6 opmerkingen:

  1. Klopt de you rock collectie is een L.E collectie en inmiddels ligt de nieuwe L.E van essence al in de winkel dus denk dat dit palette nog moeilijk te vinden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dit palette gister ook gekocht, maar ik heb er maar €1,99 voor betaald.. Alles van de you rock collectie was bij ons voor 50%.. heb meteen 2 lakjes en 2 lipstains gekocht van de week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik had even op mijn bonnetje gekeken en er stond wel iets van 2.00 op maar ik dacht dat dat dan iets anders was.. Maar dan was het dus wel dit palette! :) Zal het meteen even veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja echt he :)
    Vind de prijsen van essence altijd mooi, lekker goedkoop dus kan meestal de leuke artikelen echt niet laten liggen.
    En ik heb de prijs even veranderd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, echt goedkoop! En het ziet er super goed uit! Leuk artikel.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Girls make Fashion © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects